12 Aralık 2017 Salı

Aşkın Adı Yahya



Kitap Adı         : Aşkın Adı Yahya
Yazarı              : Nehir Erdem  
Yayınevi          : Müptela Yayınları
Türü                : Roman
Puan                : 5 / 5 

Merhaba,
Yine bol kahkahalı bir mahalle kitabı yorumuyla buradayım. Moralimin bozuk olduğu şu günlerde ilaç gibi  geldi bana... Ama bu mahalle kültürünü 90 ve sonrası doğumlular pek bilmez.

Hikâyemiz ilk kitabımızın(İki Entrika Bir Düğün İsmail) kahramanı İsmail’in en yakın arkadaşı Yahya ve İsmail’in kuzeni Esra’nın aşkını anlatıyor…

İsmail’in düğününden sonra hiç kimseye bir şey açıklamadan mahalleyi terk eden Yahya baba memleketi Düzce’de yeni bir hayat kurmuştur.
Esra, Yahya’nın gidişine bir anlam veremez. İnci dışında da kimselere soramaz bunun sebebini. İsmail’in annesi entrikalar kraliçesi Teyzesi Ayten’in yeğenidir o… Ve bu gidişin ardındaki sırrı çözmesi, aşkı için savaşması gerekmektedir...

İkinci üniversiteyi kazanmıştır ve okumak için Abant İzzet Baysal üniversitesini tercih eder… (Aslında aldığı puan ile İstanbul’da istediği üniversiteye girebilir ama o Yahya’nın yanına gitmek ister)

İsmail tarafından Düzce’ye götürülüp okul ve yurt kaydı yaptırılır. 1 hafta sonra okuluna gider. Yurttaki ikinci gününde yurt önünde yaşanan siyasi kavga haberinin Yahya’ya ulaştırılması ile ev arkadaşı olurlar…

Hikâyemiz bundan sonra başlıyor bol kahkahalı, azıcık sövmeli(ben sövdüm Yahya ve Esra’ya birbirlerinin gözlerindeki aşkı göremedikleri için)


Buradan yazara sesleniştir; Ben şimdi Yasin ile İpek’in aşkını okumak istiyorum…


Gri olan hayata inat pembe okuyoruz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder