3 Ocak 2015 Cumartesi

19. Kategori ilk kitabım ve 11. kategori Kitabım ....Çok özledik seni be BİZİM KEMAL






Biliyorsunuz #senlikbahaneokumaksahane  #kisokumasenligine katıldım ... Şenlik 21 Aralıkta başladı ... Şenliğe katılma amacım  kitap  kulelerimi eritmek ... Şimdiden 2 kitabı okudum

İlki 19.Kategoride daha önce hiç okumadığım bir yazarın kitabı Ercüment Cengiz - Gırnatacı Kitap hakkındaki yorumum ayın yazarında .

İkinci kitabım 11. Kategori bir anı kitabı ... Okurken kah gülümsediğim ama en çok ağladığım  ki ben onun filmlerini izlerken de hep ağlardım ....  Bu kitap kahve sevgimi bilen Elif'imden bana yılbaşı hediyesi ... Ben bu kadar duygusal canımı bu kadar yakacak bir kitap beklemiyordum ... Sevgili Gül Abla o kadar güzel anlatmış ki yaşadıklarını bende sanki onların yanındaydım kitabı okurken ... Bana göre herkesin kitaplığında olmalı ... 2. Kitabım KEMAL  Hadi gel, bi kahve içelim - GÜL SUNAL 'ın kaleminden 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder